14.01.2010

Çocuklarla Başbaşa (bkz. dipnot)

Bıraktım kendimi hayata. Bin tane şey takılıyor diyelim aklıma. Ne yapıyorum? İçlerinden sadece akşama ne pişirsek sorusuna takılıyorum mesela. Ya da hangi yanağından önce öpsem uykuya yatırırken Kaplumbağayı veya Aktrisin saçlarını ne zaman okşasam. Zaman geçiyor. Benim ergenlik hep sürecek. O belli de... Çocuklar büyümeden çocukluklarının keyfini çıkarmak lazım. Şahit olunası tek şey bu hayatta belkide. Gerisi rüzgar gibi geçiyor.




 dip: (hatırlayana) şarkı, türkü, bilmece gülmece oyunlaaarr koşun koşun radyo başınaaaaa!:)

2 Yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

"Günaydıın kardeşler selam selam size
Koşun koşun radyo başına çocuk saatine
şarkı, türkü, gülmece, oyunlar
çocuklarla başbaşaaaa..."

İyi de Deniz sen bunu hatırlayacak yaşta değilsin, bu benim çocukluğumdan kalma. Benim dinlemediğim zamanlarda da mı aynı tekerleme ile açılıyormuş bu çocuk saati? Bak şimdi beni nerelere götürdün.
en iyisi sen bu gece Kaplumbağayı sağ, Aktris'i sol yanağından öp benim için:))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

dileeerim sizin olsuuun güzeelll olan ne varsa.....
bittiği an kapı çalar annemler babaanneden beni almaya gelirlerdi,hiç gitmek istemezdim bunu duyunca saklanıp beni bulamasınlar babaannemde kalayım isterdim.

Küçük kardeş küçük kardeş can can can da buradan kalmaydı dimi sardunyacım..