1.02.2010

Neresi açık adresin neresi yören?!

yapmak istediklerim:
- kitap listeme yazdıklarımı okumaksırayla. biri bittikçe diğerini gidip almak. sırayla alıp sırayla okumak.
- örgü örmek. aklıma birşey takıldıkça örgü örmek. bir iki arkadaşıma hediye göndermek.
- kendime bir köşe yaratmak evde. tek bir köşe. Tüm odalar dolu. Küçük tuvaleti oda yapayım dedim. İntihar edersin orda dedi Maşuk.
- ders çalışmak. yepyeni bir konuyu öğrenmeye kalkışmak. kimsenin ilgilenmediği birşey olsun da en azından üzerinde çok laga luga yapılan bir konu olmasın.
- norveçe gitmek. ya da finlandiya. ya da ne bileyim tıkır tıkır saat gibi işleyen herhangi bir ülke.

yapmam gerekenler:
- öncelikle bir kira sözleşmesi çevirmem lazım. İngiliz usulü.
- Öğlen annem ve kızımla buluşacağım. Öğle tatilini üç nesil bir arada geçireceğiz. Kuşaktan kuşağa kadın temalı:)
- Kökünde enfeksiyon olan dişim için antibiyotiği içmeyi unutmamam lazım birazdan. O yüzden monitorün yanına koydum.
- Sevdiğim birine seveceği birşeyler aldım. Kargoya vermem lazım. Ama önce paketlemem lazım.
- Şu anda dinlediğim Sherlock Holmes filminin müziklerinin ne kadar güzel olduğunu söylemem lazım.

yapacaklarım:
- yapmam gerekenler.

akşama yaptıklarımı da yazayım da bari "kaydı düzenle" diyip tam bir tespit ve değerlendirme olsun. Bir de bakayım. Bugün Yasemin'i arayabilecek miyim?

* Arabada çalan şarkıyı cebime mi koyup indim arabadan nedir...

akşam kontrolü:
- çeviri bitmedi elbette.
- annem ve kızımla buluştuk. Çiğ börek bile yedik. Bir de okul hırkası aldık.
- antibiyotiği unutmadım sabah. Şimdi de akşam unutmamam lazım:)
- kargo verildi. Yarın yola çıkacak. Çarşamba elinde olur öğleden sonra.
- Yasemini de aradım. Mutlu mesut uyuyabilirim akşam.

Hatta arabaya kurum park yerine giriş başvurusunda bulundum. Bir de avea standaına uğrayıp yeni kampanyayı öğrendim. Daha ne!!!

0 Yorum: