26.09.2010

Eve dönüş imzası

Beş yıldır evdeyken düzenli olarak yapıp bir yıldır çalıştığım dönemde yapamadıklarımın geçen  hafta kompakt şekilde yapmaya çalıştım. Bir yıldır bu işleri yapmadığım içni dünya durdu mu? Hayır. Beş yıl yaptım diye dünyalar benim oldu mu? Hayır.
Sonuç? Ev dediğin suya yazı yazmak. Derin nefes almadan dalmamak lazım. Ama en güzel cümleler de suya yazılıyor yahu... Evin dışında yazsam, ellenmedik  yeri kalmıyor ki cümlelerimin.

Ben işte çalışmak için doğmamışım. Evde çalışıyorum seve seve. O zaten çalışma gibi gelmiyor. Çiftçiyim de ekin ekiyor gibi oluyorum. Hasatı herşeyden lezzetli oluyor.
Şu memuriyet asaletimi bir alsaydım... gerisi bir imzaya bakar. 

1 Yorum:

Adsız dedi ki...

daha bir yıl olmadımı yahu. ben sizi bir yıldan beri takip ediyorum sanıyordum :)

ülkü