26.11.2010

Ev günleri

Aktris "beni de yaz" ısrarlarına devam ediyor. Ben ne yazayım ki? Siyah ve beyazı aynı anda dibine kadar yaşadığını mı, iki dakika önce sarılıp öpüp koklaşırken iki dakika sonra kafasından beni öldürme planları yaptığına yemin edebileceğimi mi? Ama tüm med cezirlerine rağmen çekim gücü en güzel ay'ın o olduğunu mu? Ya da hayatımda en güzel espirileri kendisinin yaptığını mı? Bir de sınıf maceraları var ki o anlatıken ağzım açık dinliyorum. Söz bittiğinde de genelde gülmekten yerlere yatıyorum. Orta iki'deki sınıf diyalogları gerçekten mizah yeteneğinin tavan yaptığı konuşmalar.

Bu da beni melek sanıyor. Dün minik meleğim dedi. Nerden biliyorsun, minik değilim ki ben dedim. Ama kanatların var dedi. Nerde dedim omuzlarımı gösterdi. "Sen göremezsin" dedi. "Bir tek ben görürüm. Benim gözlerim herşeyi görür. Çünkü bende kar kaplanı gözleri var!" Diyalog şöyle devam etti:
- Müdürünü ara da izin al, ben çok yoruluyorum çalışamayacağım de.
+ Ama nasıl para kazanacağım.
- Kimseye söyleme ama ben kumbaramdaki paraları seninle paylaşırım.

Bir de Zackarina aşkımız başladı ki sormayın. Kumkurdu'yla birlikteyiz her an. Hatta dün gece ben ona Kumkurdu'nu okurken uyuyakaldı. Zackarina'nın ben yağmurdum dediği bölümde gözlerim doldu. Sonra Suç ve Ceza'yı kenara koyup uyuyana kadar Kumkurdu'nu okudum.

Çevirdiğim kitaplar elime geçeli yepyeni hayaller peşindeyim.

İki üç yayınevi ile anlaşsam. O anda bassam istifayı. Evde çocuk kitapları çevirsem.
Hayal bu ya demeyeceğim. Bir gün gerçekleşeceğinden eminim.
Bu gazla da dün birkaç yayınevine gönderdim özgeçmişi.
Torpil olurum sana diyenlere hürmetlerimi gönderirim.
Deneme metni alabilsem yeter. Geri kalanında ben kendimi ispat ederim.
Kitaplar için tık

5 Yorum:

Filiz dedi ki...

Çoçukların hayal gücü hiç sınır tanımıyor, ne güzel şeyler düşünüyorlar çok tatlı maşallah :)

Turkuaz Deniz dedi ki...

su asagidaki yazinda ve bu yazindaki gibiyim ben de... keske harika bir seyler olsa da calismak zorunda olmasak diye her gun her gun her gun... keske!

Tum yayinevleri arasin! cabuk!

Primarima dedi ki...

Seni anlayamam henüz (kızım o yaşa gelmeden)fakat onu anlarım:)
Orta-2 dedin dimi? kendime dönüyorum şimdiiiii orta-2 ye ...evet bazen annem için hain planlar yapabilirdim.
Ama sadece 15 dakika sürerdi.
Ne acayip yaşlardı Allahım.

heidi dedi ki...

Hayalini gerçekleştirmeni çok isterim en çokta Kaplumbağa için...Hem sorsana Kaplumbağa'ya haftaya izni biten taze bir annecik gidip istifayı verse onunla da paylaşır mı kumbarasındaki paralarını...

Zackarina'yı biz de seviyoruz. Yani ben seviyorumda galiba Mahir'de seviyor. En azından saygı gösteriyor ben ona okurken ağlamıyor.

Sevgiler.

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Al benden de o kadar bizde de var bir Orta-İki :) aynı diyalogları duyar gibi oldum şimdi...