10.11.2010

Kalıp

İmza kampanyası falan başlatacağım. Televizyondaki evlilik programlarına gizlice onun adına başvurup "çoluk çocuğa bir an önce karışmak istiyorum" diyen bir damat bulacağım ona. Çocuğu olsun diye bekleyeceğim. Sonra da keyifle yazılarını okuyacağım. Zaten "hah aynen!" diye diye okuduğum bir sürü satırı, kelimesi, iç döküşü var. Çocuğu da olsa tadından yenmeyecek daha çok yazı yazacağına kalıbımı basarım. Bendeki kalıpla da büyük yemin bu valla!

İşte o yazı: tık

5 Yorum:

Kremali'nin annesi dedi ki...

Sanki Wagner operası izliyor alçaklar! diye yazmis ya, hakkindaki tum sui zannim tuz buz oldu bir anda:))

pommeler dedi ki...

Özgür Mumcu ile evlenmişti diye hatırlıyorum ama hala evlimi bilmiyorum

Mavi Balon dedi ki...

Kim buu merak ettimm ..

Anne ve Bebisi dedi ki...

:))))))))
Bunun cocuklusuna Ayca $en diyorlar :))

Anne ve Bebisi dedi ki...

pommeler, hayir, hala evli degil, ayrildilar.