30.11.2010

yapma dedim sana

Her yeni yıl arifesi kafama yazardım bu yıl yapılacaklar listesini. Hiçbiri işe yaramazdı. Yağmur yağar, rüzgar eser, sele karışır giderdi madde madde.

Bu sene ben bu kadar altüst olmuşken listeyi de altüst edeyim dedim. Yapılmayacaklar listesi hazırlayacağım. Öfkelenmeyeceğim, hormonal dengesizliklerle deliren duygularıma direksiyonu bu kadar çok bırakmayacağım, çok ve gereksiz yemek yemeyeceğim, ıvır zıvır kitap okumayacağım, sevdiğim şeyleri yapma konusunda üşengeç olmayacağım, bitirmeyeceğim işe başlamayacağım gibi. Bir sürü vıdı vıdı. Bakalım bunlar ne kadar süre sonra rüzgara kapılan kuştüyü kıvamına gelecek...

1 Yorum:

Deli Anne dedi ki...

"Öfkelenmeyeceğim, hormonal dengesizliklerle deliren duygularıma direksiyonu bu kadar çok bırakmayacağım, çok ve gereksiz yemek yemeyeceğim" bu maddelerin altına ben de imzamı atmak istiyorum canı gönülden..