30.12.2010

sevda kuşun kanadında

Kuşlar sakladım saçlarımın arasına. Çıkmaz sokaklara yolum düştüğünde çekip çıkarsınlar beni kanat çırparak.

Taşlar topladım tanıştığım her insanın kendi ıssız plajından. Üstlerine kuşlar çizdim. İçleri kaldırmadığında hayatı  rafyalara sarıp göndereceğim mutluluk versin diye.

Rüzgarlı bir günde ipe dizdiğim ak pak çamaşırları yağmur yağmadan topladım. Makasla kuşlar kestim o çamaşırlardan. Işıklı avizelerine asacağım yaşam elektriklerinde voltaj düşüklüğüne karşı ışık versin diye.

Yastığıma hayatın teptiği kuştüylerini çıkartım yığdım salon salomanje ruhumun orta yerine. Tek tek sevdim her bir tüyü. Kanat yaptım kendime. Güçlü kanatlar. Uçup giderken elinden tuttuklarımı taşıyacak gücüm olsun diye.

3 Yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Memuriyet zincirlerinden kurtulduğun günlerde o kuşlar eline kalemi verip ak kağıt üstünde kanat çırptırsınlar tamam mı? 2011'de en azından müsveddesini okumak istiyorum yazacağın (zorla yazdıracağım:) kitabın

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Sardunyam, özgürüm ben artık:)))nice mutlu yıllar olsun...

Unknown dedi ki...

Harikasın Sardunya :) ben de Nurşen ablaya katılıyorum kitap konusunda :) mutluluk taşlarından ben de istiyorum mümkün mü :)
mutlu yıllar Deniz :) sevgiler...