5.01.2011

23 - shutter island


İki gündür  insan zihnini düşünüp büyüleniyorum. 
İki gecedir de insan zihninin gücü ve büyüsü ve derinliğinde bu filmlerle kayboluyorum (Maşuk sayesinde).
Nedir benim bu "akıl oyunları"na zaafım, ilgim.... delilik kadar beni büyüleyen birşey yok galiba.

Özellikle shutter island kurgusuyla beni alıp yere attı. 

Bir de bu sabah Aktrisin yastığının altından Oruç Aruoba- İle çıktı. Başucu kitabımdı. Alıp okumuş dün gece demek ki. Ben ilk okuduğumda liseyi yeni bitirmiştim. Orta ikiden contaları yakmaya başlama sevdasını da hem sevinçle hem de merakla izliyorum. 

2 Yorum:

Özgür Turan dedi ki...

oooo oruç kitabı için öperim Aktristi yanaklarından seni de kalbinden.

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Shutter Islanda bayılmıştık biz de. Psikiyatrist koca seçimiydi yerinde ve iyiydi.