13.09.2011

Amfib

nerd



Bugünün Z raporu:

Okula gitmedi. Dün anons etmişlerdi. Yarın okulda palyaço ve hamburger var diye. Kaplumbağa reddetti gitmeyi. İşte açıklaması:
Hamburger istemem. Karnım ağrır (külliyen yalan). Eğlence de sevmem. Gürültü olunca kalbim ağrıyor. Ders yoksa okula gitmek saçma olur. Ben bugün gitmeyeceğim . Okula ders varsa gidilir.

Az önce de geldi ekrana baktı. Yukarıdaki fotoğrafları gördü. Okul çocukları mı bunlar dedi. Bilmem dedim. Evet yöle ben de böyle olacağım dedi gitti. Gümbür gümbür geliyor bir inek.

Mesela bkz. tam şu anda sorduğu soru:
Amfibler elektrik konusunda usta mıdır? 

2 Yorum:

heidi dedi ki...

Ah Sevgili Kaplumbağa,

Senin büyümeni izliyor olmak, annenle o şahane diyaloglarına tanıklık etmek çok güzel ama bir taraftanda fena halde korkuyorum. Yarın öbür gün bu soruların muhatabı olan taraf olacağım için...

Ders yoksa okula gitmek pek tabii saçma..

Ben gidip ansiklopedi karıştırayım..Bol sorulu günler bizi bekler...

Sevgiler. Bilge Sardunya'ya ve Bilgiç Oğluna

Sardunya dedi ki...

Sevgili heidi,
Mahir de aratmayacaktir kaplumbağayı. Her nesil bir öncekine ezici üstünlük sağlıyor bence:)
Bizden de size kocaman sevgiler