28.02.2012

Bergamotlu olsun


Şurda devrilip uyusam mesela. Sırtıma da güneş vursa. Ne bileyim, rahmetli anneannem çay demlemiş olsa. Bir de bazlama yanına. Tereyağlı.

Oysa ki hepsi bir imkansız bunların. Yaşadıklarım mı? Onlar ayrı bir cennet.  Ödev yaparken kaleminin ucu bitecek diye endişeden ölen bir oğlan söz konusu mesela. Ya da ailenizdeki görev dağılımını sormuş öğretmeni. Cevabı çok net: ablam ekmek alır, ben de o ekmek alana kadar sucukların tadına bakarım.

Dün ablasını gönderdi yanıma. Demiş ki: "Annemlere söyle sen. Sınavdan ben "üzgün yüz" aldım. Ama söyleyemem sen git söyle!" O kuzu da geldi bana anlatıyor. Biraz vakit geçti. Bana akıl verdi bir de:

Anne! Herkes farklı özelliklerle doğar. Benim de başka özelliklerim var. Onları düşün mutlu ol anne! Benim özelliğim sınavlardan kötü almak! Ama unutma! Başka özelliklerim var. Herkesin özellikleri aynı olmak zorunda değil!

Şimdi yanımda Kaplumbağa. Sorayım dedim sence en iyi özelliğin nedir diye. Dedi ki:

Çok iyi hissetmek! Herşeyi hissederim ben! Biri beni korkutacaksa hissederim mesela!

Benim en sevdiğim özelliği ise acayip bir sevgi dolu olması. En acaip özelliği ise ezberliği çizgi filmleri artık İngilizce seyretmesi. Tek kelime anlamıyor. Ama yeni bir film izler gibi oluyormuş. Öyle diyor.

Ne diyordum... Çay bergamotlu olsa keşke! Bazlamanın arasında da biraz beyaz peynir!

7 Yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Biz de sizin hastanızız canım, ailecek:))
Poğaça yaptım, çay da var. Haydi gel:))

Asortik Krep dedi ki...

İleriki yıllar daha da zor olacak,
S-geç geldin kaplumbağa hem de haber vermedin!
K-sarhoş arkadaşlarımı evlerine bıraktım anne,yolda öylece bıraksamıydım yani ? :))
Herşeye verilecek zeki cevaplar var .. Hatta danışmanlık yapacaktır bir sürü çocuğa da :)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

köy bazlamam var..içine köy-keçi peyniri az da ot konup az tereyağ ile ocakta yapıvermem 6- dk..

bergamotlu çay,istediğiniz bu olsun..

kalkın gelin..

sonrasında tdağ sahil-liman'da deniz kokulu çay da cabası..

Deniz kokulu ama dikkat :))

sevgiler..

sessiz ama eserekli takipçiniz..

Sardunya dedi ki...

Leylak D.

Şimdilik kardeşimle yetin. Yakında gelirim ben de:)

Asortik Krep
Sen önden gidiyorsun bana yol hakkında bilgi ver:) Açık mı yol, tünelin ucunda ışık var mı?:)

Nilay
Deniz kokusuyla vurdun beni!!!:)

Yunkabu dedi ki...

Nefes almalı sade... Derin bir nefes ve yutkunmalı..Çayın kokusu gelmeli, sıcağı hissetmeli, öyle yokuştan kayar gibi yaşamalı..

NEFİSE dedi ki...

Biri sana ne kadaaann datluu olduğunu söyledi mi? Ulen bu nasıl bir anlatım şeklidir... bir solukta okuyon ...bitince üzülüyon...Atlayıp evine gelesi geliyo,yatıpta sırtını Güneşe veresi geliyo.... :)

Nilay dedi ki...

Kaplumbağa çok tatlı,
2+2 nin toplamından çoook daha fazla şey biliyor.
Hatta çoğumuzun henüz farkında olmadıklarımızı da...
:-) :-) :-) :-) :-)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥