12.12.2012

hayat bilgisi

Yazısı hala çok kötü Kaplumbağanın. Ama klasik bir anne vıdıvıdısı sanmayın. Kendi yazdığını okuyamıyor. O derece. Üstelik 2. sınıfın yarısına geldik. Ne yapabiliriz diye aramızda konuşup duruyoruz. Dün akşam evde yine ödev için yanına çağırdı beni. Çünkü bazı sorular gerçekten saçma. Neyse... yazmaya başladı. Dönüp yazdığı cümleyi okuması mümkün değil. Ödevlerin bitmesine yakın ben odasındaki yatağa oturdum. Kendi kendime oyalanıyorum. Bir taraftan da sohbet ediyoruz.

- Biliyor musun ben neden güzel yazamıyorum? Aslında istiyorum güzel yazmayı ama ilk cümleden sonra elime kramp giriyor. Elim kasılıyor.
- Buluruz bir çözüm birlikte. Merak etme! Sence en güzel ders hangisi?
- Bence hayat bilgisi.
- Neden?
- Çünkü sadece konuşuyoruz. Daha iyi anlıyorum. Bir de içinde bilgi akışı var. Üstelik hayat hakkında! Daha ne olsun!


5 Yorum:

çakıltaş dedi ki...

bu kadar tatlı-akıllıca yorumlayabilen bir çocuk, daha ne olsun...

Benden Bizden dedi ki...

Kendini ne kadar güzel ifade ediyor, maşallah!

Kremali'nin annesi dedi ki...

Canim benim. Okur yazarliktan mutluluga; hayata dair herseyi yeniden tanimlamak lazim, ama nasil, hangi arada :(

Deniz dedi ki...

haklı çocuk

Defne Soysal dedi ki...

doktor olacak çocuk yazısından bellidir.)) Şaka bir yana gözlerini bir kontrol ettirseniz derim