4.12.2012

Kar

Sabah önce Su çıkıyor evden. Bir 15 dakika sonra falan da Yalın. Biz de eğer çok yorgun değilsek birşeyler atıştırıp hazırlanıyoruz ve çıkıyoruz. Bu sabah çocuklar gittikten sonra tekrar girdim yatağa. Şekerleme kıvamında kestiriyorum. Maşuk dedi ki "Gördün mü lapa lapa kar yağıyor!". "Beni uyandırmak için söylüyor" dedim içimden. Yeniden daldım gittim. Arada gözümü açıyorum. Evde dolaşan Maşuk da gidip gelip bunu söylüyor: "Kar yağıyor!". Kalkayım bari dedim. Gözlerimi açmadan salona kadar yürüdüm. Tül perdenin arkasından baktım bahçeye. Beyaz perde uyanmamış gözlerimi yanılttı tabi. Baktım kar falan yok. "Gördün mü karı?" dedi. "Hala yağıyor mu?". Ben hala afyonu patlamamış bana yapılan bir uyandırma servisi şakası sanıp aklımca ironik olayım dedim. "Yok durmuş kar." "Ciddi misin sen?" dedi. Gitti baktı  mutfak penceresinden. Meğer hala devam ediyormuş. Ve evet haklıymış. Bu sabah Ankara'ya 2012'nin ilk karı lapa lapa yağmış.

4 Yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Eh kışı seversin zaten, gözün aydın:)
Şu fotoğraf numaralarını, efektleri, illüstrasyonları falan hangi programla yapıyorsun, söyle de şu fakir de sebeplensin :)
Ay Allahım bir de robot olmadığımızı kanıtlama şeysi koymuş yorumlara, kanıtlayalım bakalım. 15 yazalım bir de mneousla, pöfff!..

Sardunya dedi ki...

Leylak dalim
Ben bazen Photoscape bazen de photoshop kullaniyorum. Yillardir bu png dosyalarini biriktire biriktire genis bir arsivim oldu. Robot seysi de reklam yorumlari cok geliyor baska turlu onunu alamadim. Egitimdeyim yazarim yine

Benden Bizden dedi ki...

Sabah sulu sepken yağdı buralarda ama sonra durdu. Yükseklere kar yağmış demek ki. Sezonu açtık bakalım :)

Sardunya dedi ki...

Valla biraz önce yine atıştırıyordu. Havadurumu raporunu Dİkmen ve GOP'tan veriyorum:)