7.05.2013

Döngü


Ben yine çiçekler ekiyorum balkondaki saksılara. Titizliğim tutuyor, gidip gelip mutfak masasının altını süpürüyorum. Çekmece tutamaklarını siliyorum. Hiç akıp gitmeyen bir kitabı inatla bitirmeye çalışıyorum. Ara sıra bahçeye iniyorum. Salıncakta sallanıyorum. Bahçedeki en sevdiğim ağaç olan söğüt ağacını izliyorum hapşura hapşura. Kaplumbağayı anlamaya çalışıyorum. Aktrisi de dinlemeye. Çevirilerim oluyor. Bir süre onlarla oyalanıyorum. Balkonda kahve keyfi yapıyorum Maşuk'la. Dexter'ı izliyorum akşam çaktırmadan. Bir de gelip gidip bu terkedilmiş güzel yerlerin fotoğraflarına bakıyorum. sonra en baştan yeniden başlıyorum.


1 Yorum:

GAZınTAKIntıları dedi ki...

sardunya ben seni çok seviyorum yaa... Ankaraya gittikçe ki yaşadığın semti sanırım biliyorum annemlerde o tarafta. Ah bi denk gelsem diye gözüm sürekli seni arıyo:) ama bigün yakalıycam işte ozaman ne derim nası konuşurum bilmiyorum.