17.12.2013

sen bağla

Yedin bitirdin beni bireysel başvuru. Yedin bitirdin. Çevir çevir bitmiyor. Daha Balbay kararından yapılacak çeviriler var. Bir de Yalının evde yılbaşı süsü görme istekleri. Su da Justin konserine gidelim diyor.
Aklıma geldi. Doğru yazı yazabilmek için çocuğunuzun ayağı yere basmalı masada otururken dediler. Ya kreş çocuğuna göre yedi cüceler boyunda ya da serpilmiş ergen boylarında mı olmalı çalışma masaları? Arası üretilmez mi makul fiyatlı? Bilemedim.
İki paragrafı da birbirine bağlayamadım. Çeviriye gittim. Döncem.

3 Yorum:

yasemin dedi ki...

ikea'daki çocuk masalarına baktın mı? küçükler için gibi ama sandalyesiyle alınca özellikle şu yuvarlak geniş olanı, ikea arkalıklı çocuk sandalyesine oturursa ayakları yere değebilir. yalnız bu dediğim şeyler ahşap değil. bizimki mavi masa, epey kullanışlı.

Sardunya dedi ki...

evet o masayı denedik de beyaz küçük bir ahşap masada karar kıldık. sandalye birtek ona uydu. Zaten en fazla bir sene işine yarar. sonra da kendimize sehpa falan yaparız o masayı dedik. dur yazıya fotoyu ekleyim görürsün.

yasemin dedi ki...

güzel olmuş, kitap defter vs için biraz küçük ama. bugün mü aldınız?
benim dediğim sandalye de plastikti. bizimkiler laylon ama ahşap daha iyidir tabii.
ne kadar büyümüş bu arada.