16.12.2005

sıradan...

Ooooo saat12'yi geçmiş bile. Annem gitti. Kocaman Koca onu yolcu etmiş olmalı şimdi eve dönüyordur. Ben de bir Aktrisin bir de kaplumbağanın kapısını dinleye dinleye bir hal oldum... Bugün yine öğlene doğru bir cinnet geçirip (ayrıntılarını sonra anlatmayı düşünüyorum ama şimdi kafamı toplayamayacağım) evden dışarı attım kendimi... yürüdüm yürüdüm yürüdüm. buz gibi havayı yedikçe alnıma ve baş ağrım azdıkça kendime geldim. üstüne bir de Kocaman Koca'ya uğrayıp çay içtim. Yenilenip eve döndüm...


Kızıma mafya musallat olmuş okulda. 2. sınıfta ne mafyası bu anlamadım. Mafyalı dizileri yayınlayanın da... izleyenin de... hepsini geçtim insan çocuğuna seyrettir mi yahu... şimdi bizimde bulaşmak zorunda olduğumuz "Turncu Saçlılar" mafyası var ki bunlar kızım ve saz arkadaşlarının üzerine salıncak sallamışlar, el hareketi yapmışlar... bizim saflar naapmış? "Uyardık onları anne" E aferin:))) Kaç ihtardan sonra mafya dize gelir?

bugün pek doluydum da bu saate kadar içim boşalmış tabi. ben de açtım yine amasra da çektiğim fotolara baktım... yarın yine tek başımayım:)))

0 Yorum: