23.02.2006

Gün ortasından

Günün ortasında... hayli vakitsizce yazıyorum bugün... hapıma başlayalı 6 gün oldu ama sanki uykularım yavaş yavaş düzene giriyor gibi... muhtemelen fiziksel etkilerden önce psikolojik etkileriyle canlanacağım ki bu da pek işime geliyor... gelelim gün ortasından alakasız hayat başlıkları:

- Steve Martin'den artık daha az nefret ediyoruz. Evet, tam bir Peter Sellers taklidi olmuş son Pembe Panter'de ama olsun, gülümsetti bizi hatta hamburgerli diyalogda epey güldük:))) damnburger!!!

- Aktris hasta ama geceleri daha hasta... gündüzleri biraz keyif yapıyor gibi... yarın tıpış tıpış okula...

- Kaplumbağa evrim geçirip bir yunusa dönüşecek yakında zira sırt üstü geri geri gitmeyi öğrenmiş... sırt üstü giden ilk kaplumbağa bizim evde...

- Güneş tutulmasını sabırsızlıkla bekliyorum...

- Yeniden nefes almaya başladığımı hissediyorum... ah bu sentetik hormonlar nelere kadirsiniz...

- Dahiliyeden daha önemli bir alan artık benim içni endokrinoloji... yaşasın hormonların beden üzerindeki mutlak egemenliği...

- Bağışıklık sistemim bu haftanın "en takdir edilesi sistem" ödülünü aldı... hangi sistem kendi bezini, organını yabancı sanıp da üzerine antikor salar ki... tabi ki sırt üstü giden ilk kaplumbağanın annesinin sistemi:))

- Kamikaze Güversinden ses soluk yok... belki burdan okur da ses çıkartır... nerelerdesin sen? özledik amaaa..

- Bir de Emel'imle Ebru'm vardı... Çok özledim ben onları ... gelseler de görsem...

- Kocaman Koca'nın yeni hırkasına bayıldım.. kişisel tarihime bu gerçeğin geçmesinden yanayım o yüzden yazdım:))

Gün ortası yayınımıza takdire şayan, ailecek sevdiğimiz bir değerli büyüğümüzün fotoğrafı ile son veriyoruz...

4 Yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Peter Sellers ı o kadar seviyorum ki, asla başkası varsa Pembe Panter seyredemiyorum. Tekrar tekrar filmleri görmüş olsamda yine de hep güldürüyor beni:)

Sardunya, ben neyi nasıl soracağımı bilmiyorum ama, iyi misin???

Sardunya dedi ki...

Canım ayol:))İyiyim... hormonlarım sapıtmış, onları hizaya sokuyoruz... hepsi bu:))) Etkileri felaketti allahtan teşhis kolay oldu... yakında yepyeni olacağım:))

nimetin.blogspot.com dedi ki...

sardunya ilaclarin hemen etki gostermesine sevindim. senin bünye tembel değilmis demekki. benimkilere 6 ayda ancak dank etmişti:))) bu arada dedektif curuzomuydu neydi ismi filmlerinde ya:))))))))allahim nerelere gittim. bende cok severdim

nimet

Gün dedi ki...

Geçmiş olsun...