27.02.2006

neler yaptım neler...

Yazmadığım günlerde neler yaptım neler:
1- Aktris hızla iyileşti ve cuma günü okula döndü... bugün de sirke gittiler sınıfça ama akşama ne halde eve gelecek çok erak ediyorum zira kendisi cuma günü elinde bir poşetle geldi, içinde 2 defter. "kızım çantan nerde?" "okulda" "neden?" "ağırlık yapsın istemedim" "pzt o çanta gelmezse sene sonuna kadar poşet taşıyacaksın" "peki". Birazdan aktrisin odasını yeniden yapılandırma projesini başlatacağım elimde jumbo boy bir çöp poşeti ile. kendisiyle anlaştık. ben istediğimi atmakta özgürüm artık odasından çünkü 3-4 aydır adam gibi toplamadı odasını. ve de bu benim son toplayışım olacak. eğer toplu düzeni koruyamazsa haziran ayındaki diğer odaya taşınma projesi rafa kaldırılacak ve kaplumbağa ile aynı odayı paylaşacak (tabi ki blöftü ama yuttu valla:))
2- Kaplumbağa bugün yine yeni yeniden hastaneye götürüldü, RSV aşısıydı, muayenesiydi derken... yine kabus çift ordaydı, aynı bekleme salonunda ve de ilk yorumları "aaa bu hiç büyümemiş" hatta anne kabus ileri gidip "bu ben görmeyeli zayıflamış. hmmm. ne kadar oldu... bir ay değil mi?" ilerleyen dakikalarda ise Kaplumbağa'nın kimse sallamadan, pış pışlamadan, anne - babaya eziyet edilmeden uyuduğunu öğrenince bir süre sessiz kaldı kabus çift. işte o an böyle bumerang tarzı nazar boncukları tasarlayıp kafamdan fırlattım suratlarına... neyse...
3- Kocaman Koca ve Ben dün gece sağlıklı beslenme kararı alarak ilk adım olarak akşam yemeğinde kendimize salatalar yapıp yedik. ve de artık düzenli olarak sabah kahvaltısı yapacağız. hazır ben şu ilaçlara başlamışken, bir de dedim bu yeme-içme tarzımıza el atayım... bakayım kaç gün sürecek. 3? 5? bakcez artık.
4- dün tamamen vakit öldürerek bay ve bayan smith'i seyrettik ve tamamen israf (hem para hem zaman) olduğuna karar verdik... kocaman kocanın alternatif film sonu senaryosuna göre çift kendilerine öldü süsü vererek tekneyle açılırlar:)))
5- Pazar günü havaların delirdiğine bir kez daha karar verdim. Öğlen günlük güneşlik bahar havasında aktris ile bahçede ip atladık, top oynadık. Akşam üstü yağan melakolik havada mutfak penceresine oturup kahve içtim. Akşam yemeği için hazırlık yaparken de pencereden baktığımda kar yağıyordu yemin ederim. Pesss diyorum başka da yorum yapmıyorum.
6- Cumartesi günü bir arkadaş toplantısına gittim. pek eğlendim aslında bir o kadar da dinlendim. Aktris'in de keyif aldığını görünce ve de Kaplumbağa'nın olabildiğince "serin" takılıp üstelik çay saatinde mışıl mışıl uyumasıyla daha da mutlu oldum... Blog komşum Nimet ile Ankan'dan Gonca ve Gökçen ve melekleri ile gayet keyifli ve de lezzetli bir öğleden sonra geçirdim.
7- Hapımı 1 buçuka çıkardım.. sanki biraz uykum düzene girdi gibi. en azından sabah kalktığımda gece beni çuvala koyup sopalarla dövmüşler gibi kalmıyorum. dur bakalım 2,5 olunca neler olacak:)))

2 Yorum:

nimetin.blogspot.com dedi ki...

vallahi deniz cumartesinden bende pek bi keyif aldim:)) bu arada diyet isini koyvermeyin. kendinize şu gazı verebilirsiniz. yaz geliyor. inceler giyilecek diyet yapalım gibi:)
bide devamlı etrafını inceleyen ve sağa sola çamur atıp kendi yaptığı veya kendi bildiği en doğru sanan insanlara gıcık olurum.
kaplumbağa tosba gibi olmus sana diyim. fakat yakışıklı olacak onu da diyim yani:))

nimet
hani şu büyükbabasının adını ortaokulda öğrenen varya o

Sardunya dedi ki...

biz kaç yaz gördük biliyor musun sen:)))