19.06.2008

deh deh dül dül

Giderken:

Kaplumbağa:
- Bu uçağın kapısı nerde? Pencereyi açın! Bu su Hayat su mu? O çocuk niye ağlıyor? Kızacağım ona. Bağırma leynnn! Ankaranın üzerinde yüvüyor muyuz? Evden bardak getirir missiiinnn?

Aktris:
- Anne açmasın kemerini yaaa. Bak birşey olacak şimdi. Keşke bana lostu izletmeseydiniz. Kaplumbağa lütfen rezil ediyorsun beni. Anne birşey söyle leyyn diye bağırmasın.

İnince:

Aktris: Anneeee! Havayaa bak. Ne kadar sıcak. Yüzüme çarptı gibi.


Orda:

Yeme içme gülme. Eski aile dostlarını görme. Tam sıcağa alışırkennnnn.... ta ta ta taaaa

Dün- Saat 17.30

Telefondaki ses: Sardunya Hanım, yarın sizi yazılı sınava bekliyoruz saat 14'te... bıdı bıdı vdı vıdı
Ben: Tamam.

Koşarak gittik terminale. Bulduğum ilk otobüsle döndüm Ankaraya. Çocuklar orda kaldı. Sordum, Kaplumbağa beni hiç sormamış:)

Urfa- İstanbul otobüsünde renkli bir seyahat, yolda otobüsün benzini bitti. Derken gece beni AŞTİ'nin karşısında saat 2 buçukta attılar kaldırıma. Maşuk saatlerce bekledi yanlış peronlarda maalesef. Koşturmaca, kızgınlık, şaşkınlık, heyecan derken....

Birazdan gideceğim sınava. Olursa güzel olacak. Olmazsa da güzel olacak:)

4 Yorum:

Sanem dedi ki...

Kaplumbağa'nın pencereyi açın lafına çok güldüm. Sevimli şey!

Başarılar diliyorum. Herşey gönlünce olsun.

funda dedi ki...

umarım iyi geçiyodur sınav...sevgiler...

TTK (Tuyu) dedi ki...

Sardunya çocuklarınla bir ömür boyu mutluluklar,çok güldüm:) Sınavında da çok çok başarılar:)

Büşra dedi ki...

"keşke bana lostu izletmeseydiniz" e bayıldım ben de.
*
e hadi bakalım öyle de güzel böyle de güzel, yine de başarılar...