24.06.2008

tespit

*Adana dışında hiçbir yer sıcak değil. Başka yerlerdeki yüksek ısıya sıcak deniyorsa Adana için yeni terimler bulunmalı.

* Kavruk coğrafyanın insanları da yüreklerini güneşte iki çevirip hafif kavuruyorlar galiba. Gülümseme ile cinnet geçirme arasındaki çizgiyi de eritmiş zaten güneş.

*Sıcak memlekette tuvalet eğitimi pek keyifli. Anında buharlaşıyor çiş:)

*Boşuna o kadar yaratıcı insanı beslememiş bu memleket. Sıcaktan yeni bir form alan beyin sanırım kıvrımlarını da değişik şekillendiriyor.

*Ne olursa olsun küçük şehir- büyük şehir farkı en azından insanların bakışlarında görülüyor. Eninde sonunda tüm şehirler büyük birer kasaba ya bu ülkede, yine de büyük kasaba- küçük kasaba diyelim:)

* İnsanın çocukluk arkadaşlarının çocuklarıyla oynaması pek hüzünlüymüş yahu.

* Şu iş işi olacak galiba. Panik. Panik. Panik.

3 Yorum:

tavsan dedi ki...

Demissin ya "İnsanın çocukluk arkadaşlarının çocuklarıyla oynaması pek hüzünlüymüş yahu."; ben henuz oynamadim ama hayal etmesi bile huzunlu geldi birden. Bir yandan mutlu evet, hatta benim lise, universitedeyken hayal ettigim birseydi. Ama bir yandan da pek huzunlu cidden.

Sanem dedi ki...

Ne kadar doğru bir tespit.En yakın arkadaşının kızıyla oynamak beni de hüzünlendirmişti. Oysa okurken hep "çocuğumuz olduğunu düşünsene, benimki sana Nurdan teyze diyecek, ben de Sanem teyze olacağım, ne güzel" derdim. Valla hiç de öyle olmuyormuş. Gerçekten de hüzünleniyormuş insan.

Adsız dedi ki...

Sardunyam

Ankara'da da cişler buhar oluyor bu aralar.

Kamile