28.10.2008

Akli dengemi kaybettim çünkü tüm görüntüyü kaydettim



Ağustos ayında dinlemiştik. vurulduk şarkıya. arabada çalıp bağıra bağıra söyleyebiliyoruz dördümüz de. 
gündemin fon müziği ya da Türkiye'de hayatımın film müziği diyelim...

merak edenler için:



akli dengemi kaybettim çünkü tüm sorunları farkettim... 
gördüğüm her pisliğe karşı bu istem dışı sözleri sarfettim. 
akli dengemi kaybettim çünkü tüm görüntüyü kaydettim, 
tekrar seyrettim baktım olmadı tüm geçmişi katlettim... 

sadece bi sefer kuralını bozdu ama yinede bu riskime değdi 
kaç kişi boğdu bu hiphop denizi ki akıl hocalığı kimlere düştü 
iş başa düştümü ağır gelir sorumluluk hangi yöne bakacak bu adam 
gün gelir tüm kartları ters gösterir ama korkusuz içindeki düşman 
konrol kaybı , arada bir bana zaten gerek olmadı fazla 
gidişat ara gazla , ruh halin dengesiz ama kızınızda hasta 
sırf görmedim olmamak için agresif ama birileri zorla diretti 
şimdiki konu biraz depresif ama tüm görüntüyü kafamıza kaydetti 
kim vurduya gitmesin ansızın , korkusuz askerin gece düşleri 
kim verecek hesabını burdaki söylesin ahreti pas geçelim 
kaç sokak ömre bir iz bırakır ki bu mazinin defteri kara kaplı 
sorgusuz onca zaman başa sardı bana kanları hürler kaldı 

beyne kan sıçradı 
açılan yaranın iki katı kadar daha dikiş atmalı ki 
doktor seni hasta sanmalı 
yaraların her zaman taze kalmalı 
hayat senin için biraz çenesini tutmalı 
ruhunda infilak eden korku 
sıradışı gelebilir çekilen sorgu 
imha edildi kalmadı ipucu 
kapıların kulpundaki tanıdık bir iz gibi görünsede 
burda gözünüze kaşınıza sert servis 
duydukların cinayet öncesi yapılan egzersiz bu 
2 ruh hastası birbiri için olabilir narsist 
kasti müdahale var yok sebebi 
tepkisiz kılabilir göz bebeklerini 
boş bakışların altında gizlenip 
seni vuracak katilin ayak izleri 
(dalgın) bakan aynalarda ansızın kulağına çarpan fısıltı 
maceraperestti , meteliğe attıpı kurşun kadar anlamlı ve... 
seni serüvene sürükleyen tüm akıl hocaların için para çok tatlı 

4 Yorum:

Ela'dan Mektuplar dedi ki...

valla güzelmiş:)

Cakil's Mom! dedi ki...

süpermiş, teşekkürler sardunya. kaç sokak ömre bir iz bırakır ki sahiden :)

Primarima dedi ki...

2 ruh hastası birbiri için olabilir narsist.
HOŞ...HOŞUMA GİTTİ...

Adsız dedi ki...

* Valla biz de ailecek seviyoruz Ela:)
* Çakıl'ın Annesi
Satıraraları kaçmamalı zaten.
*Ebru
Tam da oraya takılı kaldım.