28.10.2008

Ulan adalet ne bu asalet nerde peki atalet?!!!

Şimdi öğrendim de. Kandan adam yazmış. 

Google video kapanmış şimdi de iyi mi. Börnüm ağrıyor adlı güzide klibimizi yüklemiştim ya. Ben de diyordum neden açılmıyor. 

Dün de resmi açıklamayı dinledim. Bunlar yeni alanlar dedi sayın bakan. (iletişim alanı= yeni alan) (?) Henüz bu konuda uzmanlaşmış mahkemeler yokmuş. Alayımız uzman olduk burda. Haberleri yok. Yok yok. Sivil Hizmetkar olunca ben biliyorum yapacağımı ya... hayırlısı. 

Her kaynak bir delik de dış dünyadan sürekli hava mı alıyor sanıyorlar bu internet?! Onu kapa bunu kapa. 

Çocuklara okutulmalı ders olarak bakanın açıklaması. Ben evde okutayım diyorum en azından. Hatta üşenmeyip linkini bulayım.

Bunlar kapattıkça orayı burayı, yazı yaza yaza açılıp saçılıyorum.

Ya da ülkeyi kapatsak, indirsek kepenkleri, hepimizi bindirseler araçlara. Cumaya gittik, dönmeyiz yazsak. Yepyeni bir gezegende en baştan başlasak. Mis gibi. Ne internet ne düşünce ne demokrasi. SAllayın hepimizi aya. Döner dururuz  avare avare.  Burda zor oluyor. Siz kapayacak delik ararken saklanacak delik bulmak da zorlaştı.  

6 Yorum:

Ersin dedi ki...

Bakanın açıklamasını gerçekten de ibreti alem için herkes okumalı okutmalı
neyse ki bloglarımız açıldı şimdi her türlü kapatmalara karşı bloglarda olduğu kadar hassas olmalıyız

Ersin dedi ki...

Bakanın açıklamasını gerçekten de ibreti alem için herkes okumalı okutmalı
neyse ki bloglarımız açıldı şimdi her türlü kapatmalara karşı bloglarda olduğu kadar hassas olmalıyız

Primarima dedi ki...

Sevgili Sardunya seni bir gazetenin yada derginin köşesınde okumak isterdim.Çok güzel ifade ediyorsun çook:)yüzümde pis bir sırıtış ile okudum yazını, eşim soruyor neye bakıyorsun öyle?ne yazıyor?

Tanya's dedi ki...

Eee noldu şimdi börnüm klibi yahu...

Adsız dedi ki...

Ersin Hocam

İnanın bu da geçer. Dedim ya yılan sokmadıkça vur patlasın çal oynasın...


Ebru

Çok teşekkür ederim yahu. Ne gereği var kafama karpuz kabuklarını atmanın:)

Tanyacan

Düzelttim. İşlem tamam. Ya da ben öyle sanıyorum:)

Geveze Kalem dedi ki...

Açılmış Sardunyam açılmış.:)
Duymamıştım kapandığını, sayende öğrendim. Şu bakanın açıklamalarını da bulup bir okuyayım. İçim kendini bir kere daha kemirsin.

Ödülümü aldın mı?;-)