11.01.2009

Bu haftasonu


Bu sene ilk defa cumartesi gecesi temizlik yapıldı. PMS belirtisi:) Halıdaki cips evde çocuk olduğunun işareti.

Yeni bir atkıya başlandı. Durup durup izliyorum. Kırmızılı falan üstelik. Hayatta takmam. Ama çok sevecek bir arkadaşıma hediye edeceğim. Cumartesi:) 


Bu sene ilk defa hazır pastane mamulleriyle kahvaltı yapıldı. Maşuk sayesinde. Pek güzeldi.

Bu kadar kaprisli bir kar görmedim ben. Senenin ilk nazlı karı yağdı. Yağsam mı yağmasam mı diye diye.

Bu senenin ilk kompostosu yapıldı. Kulakların çınlasın Yaso.

Salondaki sarmaşıklı duvar kağıdı yerini kumaş dokulu beyaz kağıda bıraktı. Pidecideymişiz gibi geliyordu artık sarmaşıklara baktıkça. İyi oldu böyle. 

Ekstradan bu senenin ilk doğumgünü davetine gidildi. MSN arkadaşım ve bir sürü arkadaşım görüldü. Öpüşüldü, sarışıldı. Nimetcanımla da bu sene ilk kez görüşüldü. Derinlemesine konuşmak üzere randevulaşıldı. İyi oldu. 

11 Yorum:

funda dedi ki...

başka bir ev gibi olmuş, açmış sizi :) güle güle kullanın..

yasemin dedi ki...

gitti mi sarmaşıklar? kebapçı falan diyodun, güzeldi aslında ama bu da iyi, bizim ev de bembeyaz duvar.
hala kayacan'a gülüyorum :)

onur dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yasemin dedi ki...

unutmuşum, komposto mega görünüyor. bizimki de bitti, bi daha yapıcam. çekmişsin bile sen fotosunu, tarifi verirken çalıcam burdan.

kayacan, ahahaha, cem'i uyandırıcam şimdi :)

ebru dedi ki...

kar sinir etti, bütün gün baktık camdan beyazlansa da ortalık çıksak diye, olmadı:-( demek yalnız değilmişiz:-)

pecen dedi ki...

belki birgün bir ipin olur
mavi
belki birgün bu ipinle
sarmak istersin birinin boynunu
günlerden cumartesi bile değildir oysa

cenebaz dedi ki...

Arabın derdi kırmızı pabuç misali bayıldım atkıya, dönüp dönüp batım resme.Ellerine sağlık.

defneyleyasamak dedi ki...

ben o sarmasıkları cok seviyodumm ama :(

yoksa o cipsin oldugu halı tahmin ettiğim şey mi???

funda dedi ki...

duvar boş gibi olmuş ev açılmıştır daha da yalnız pideci benzetmesi de tam sarduntya' dan :)))

adacim dedi ki...

Ben o atkıyı çok sevebilirim:))

Ve ben o sarmaşıklı duvarı da çok severdim. Hem de özenirdim:))

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Cipsli halıyı erişte sandım huleynn:)