11.01.2009

İzlediğim bloglar

Ben istemez miyim solda afilli bir liste. İzlediğim blog sayısı 215 oldu. Eklemeye çalıştıkça da blogger kilitleniyor. Üstelik bu 215'e Rss beslemesi olmayan bloglar dahil değil. Onları da manuel olarak izliyorum. Ama çok istiyorum solda liste. Hiçbiri de çıkarabileceğim gibi değil listeden. Nasıl yapsam da bu teknik sorunu aşsam bilemedim. Aslında ayrı bir blog da yapılabilir bunun için ama benim gönlüm soldaki fotolu listelerde. Ondan istiyorum... 

Bir de şu kar tiyatro dekoru gibi değil de delikalı gibi yağsa ya! Mızmız bir yaşlı kadın gibi sanki söylene söylene yapıyor. 

2 Yorum:

nimetin.blogspot.com dedi ki...

evet harbiden yağsa artık şu kar. çok seviyorum çok. :)

nimet

Geveze Kalem dedi ki...

Ben anlamadım Sardunya'm, niye liste koyamıyorsun ki bloguna? Gerçekten 215 tane blog mu izliyorsun yani? Peki izliyorsan(ki ben buna şapka çıkarırım) bağlantı listesi olarak blogger kabul etmiyor mu? E sen de bazılarını metin başlığında ekle. Ay ne bileyim benim de kafam karıştı.:)))