3.08.2009

Kim kime


Maşuk: Bu oğlan artık iyice bana benziyor ya Sardunya! Yüzü falan.
Kaplumbağa: Baba, ben çok yemek yiyorum ya. Büyüdüm. Baba gibi görünüyorum.
Sen az mı yemek yedin de küçülüp bana benzedin?

6 Yorum:

Belgin dedi ki...

Yerim ben o bilmis Kaplumbagayi yaa, ne tatli bi oglan bu böyle:))
Annesi benim yerime bolca öpsene Kaplumbagayi:))

Toprak Aras dedi ki...

kaplumbağanız cidden çok tatlııı,
benim de minicik bi aslanım var:)

öykününannesi dedi ki...

Sardunya, bu kamplumbos çooook büyüdü .
Biz de şahidiz :)

özlem dedi ki...

Çok şekermiş bu kaplumbağa:)))

çınar dedi ki...

allahım çok güzel bir çocuk maşallah ve çok güzel bir foto, bu fotoları aynen böyle çıkartıp aynen bu şekilde duvara as çok güzel olmuş.

owl dedi ki...

yerim o kaplumbağayı ben, bilmiş şey, öpüyorum onu kocaman :)