4.09.2009

Az önce kapı çaldı



İnceleme için gelmişler yeni işyerimden. Kimim, neyim diye? İn miyim cin miyim? Komşularımla kavga eder miyim?

Diyemedim ki:

"Ama ben daha pazar günü oğlanın doğumgününe birşeyler ayarlayıp haftaya ona ilk kez minik çaplı bir kutlama yapacağım aile dışı, dikiş dikeceğim, kömürlüğü yola koyacağım, çiçekleri elden geçireceğim, kızın okul alışverişi var, bahçede kitap okuyacağım, elimdeki çeviri de bitmedi..."

Elime bir kağıt verdiler. Tebrik ettiler. "Pazartesi şu şu işlem için şuraya git mutlaka" dediler. Her sessizlikte ben aynı soruyu sordum: "Ne zaman başlatırlar ki acaba?"

İçimdeki o kadar soru ite kaka, o basınçla dışıma ancak tek bu soruyu fırlattılar ağzımdan. Geride kalan tüm sorular göğsüme bağdaş kurup oturdular.

Onlar bana bakıyor ben onlara....

Dip: Son iki resim- Z. Tekindor

0 Yorum: