22.12.2009

Lastik

Sevgili Sardunya,

Burası da gayet rahat ve konforluymuş. Boşuna değil dal budak salman. Köftehor seni dersem kendimi de es geçmiş olurum ki bu da bana haksızlık olur. Ben de az köftehor değilim netekim.

Bir sürü şey yazacaktım da önünden yürüyerek geçtiğim odalardan birinden öyle bir müzik duydum ki... aklıma nedense Türk filmlerindeki işkence sahneleri geldi. Nedeni de  gayet aleni de işime gelmiyor yazmak.

Günün teması: İşe gelmek.
Cümlede kullanıyorum: İşe gelmek hala işime geliyor.
Ödev: İşe gelme anında da yukarıdaki örnek cümleyi söyle içinden en az beş kere.

En kısa gün de dündü. Artık çek çek uzasın çok çok uzasın günleri sırada. Benim kafam da aynı o lastik gibi bugün. Çekiyorum çekiyorum uzuyor.


Sardunya,
Bu mektup çok saçma oldu. Zaten öylesine yazdım. Gün içerisinde daha aklı selim yazarım. Önyargı silme seansına gittim, dönecem!

0 Yorum: