6.09.2010

35lik rakı vs ikinci elin parmakları


"Acaba keşke ben hiç doğmasa mıydım anne?
O zaman senin hiç karnın ağrımazdı değil mi ben doğayım diye?"

İyi de...sen doğmasaydın tanıdığın hiçkimse şimdiki gibi olmazdı. Ne ben, ne baban, ne ablan. Hanyayı konyayı da öğrettin, sabrı anlattın. Umut etmeyi uygulamalı gösterdin. Yaşamazlar dediler yaşadın, yürümez dediler yürüdün, konuşamaz dediler konuştun ya. Gerisi fasa fiso. 6 yaş benim çocuklukla ilgili psikolojik sınırım. Bugün yaş sayımında ikinci elin parmaklarına geçiyorsun . Ben de 35'lik rakı kıvamına geldim hazır. Bundan sonra sen tozunu attır hayatın ben de demleneyim sana baka baka.

Dip: benim hi karnım ağrımadı ki doğumda. Genel anestezi altında kürtaj gibi birşeydi.

Doğumgünü bonus sözlerin:

"Bu çok büyük haksızlık. Allah herkesi görüyor ama hiçbirimiz onu göremiyoruz. Aslında ben görüyorum da siz bana inanmıyorsunuz. Bak bulutun arkasından uçtu geçti gördün mü?"

"Sana da tavsiye ederim anne. Uyumadan önce beynine yaz istediklerini. Ertesi gün unutmazsın. Ama uykun da kaçabilir. Ben bazen çok yazıyorum. Uykum kaçıyor. Onun için az az yaz."

12 Yorum:

cenebaz dedi ki...

Bu güzel kaplumbağanın doğum günü kutlu, mutlu olsun. Öpüyorum yanacıklarından.

Leylak Dalı dedi ki...

Bu çocuk filozof olarak doğmuş anacım:)) Son tavsiyeyi çok beğendim, hemen uygulayacağım:)

Nice yıllara...

paNDuf dedi ki...

Kıyamam ama ben O'nu yaa. Tatlı şey,
nice uzun sağlıklı mutlu huzurlu yaşlara..

Brajeshwari dedi ki...

Özel bir çocuk olduğu için, sizin gibi özel bir aileyi seçmiş..

Güzel yaşasın, şansı bol olsun...

Bonusları çok sevdim:)

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Kaplumbağanın ömü hep mutlu, umutlu, keyifli ve sağlıklı geçsin, çok yaşasın ve yaşatsın.....

Anne İş'te dedi ki...

Nice günlerin,yılların olsun..hep gül,güldür ..

neva'li gunler dedi ki...

Nice mutlu yıllara,
sevgiler

neva'li gunler dedi ki...

Nice mutlu yıllara,
sevgiler

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Adam oldu bu adam ya...Şansı da çenesi gibi bol olur inşallah

Kremali'nin annesi dedi ki...

Nice mutlu, saglikli yillara, tatli dilli, guzel gozlu minik adam.

laleninbahcesi dedi ki...

bu ömrümde gördüğüm en filozof kaplumbağa... keyifle yaşasın... yaşadıkça keyif versin hayatındaki insanlar...

gülay dedi ki...

Filozof denmiş, özel denmiş hepsine katılıyorum. İyki doğmuşsun kapluş :)