24.11.2010

Fotoğraflarım neden güzel değil


İlginç bir obje bul. Karenin ortasına ya da kafana göre sağına soluna yerleştirip onu bas düğmeye otomatik ayarda. Sonra gir http://www.photoscape.org/ denilen yere indir programı. O programda aç kareyi. Önce Filtre/film efekti'nden istediğin efekti uygula. Sonra Parlaklık/ aydınlık ayarından  parlaklığıyla  oyna kafana göre. İstersen kontrastı da artır. Sonra yine filtre-  bölge dışı odaklama'dan etrafına siyah uygula. Yien ayarlarla oynaya oynaya bul sana en güzel görünen değeri/ ayarı. En son bir de çerçeve ekle. Al sana afilli bir foto.

Bu level'ı atlayınca da fotoşop derslerine gireriz;)

6 Yorum:

Primarima dedi ki...

A--aaa hiç bilmiyordum, demeyi isterdim :))
Valla daha ileri derecede derslere varım devam lütfen lütfen.

anne kaleminden dedi ki...

benim çok işime yaradı, bilmiyordum ve ihtiyacım vardı, teşekkürler...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

şahaneymiş,çok teşekkürler:)

Filiz dedi ki...

alttaki foto işlem görmüş olanı sanırım, ama ilk hali çok daha güzel geldi bana çok güzel çekmişsiniz, bence hiç uğraşmayın siz çok güzel fotoğraf çekiyorsunuz. sevgiler...

R. Berin Tuncel dedi ki...

Bu meseleye zamanında çok kafa yormuş biri olarak www.picnik.com'u tavsiye ederim ;))

derya dedi ki...

çokkk teşekkürler:)