3.01.2013

sızladı dişim nanay

Güne damgasını Kaplumbağanın diş ağrısı vurdu. Üç beş gündür minik sinyaller veriyordu ama tatile denk geldiği için beklemek zorunda kaldık. Dün gece 2 gibi kalktı. Kaça kadar oturduğunu hatırlamıyorum. Hal böyle olunca sabah okula göndermek için uyandıramadık. Ben bekledim başında. Önce diş hekimine sonra okula götürürüm diye. Uyanınca kahvaltı faslı, üst baş giyinme vs. Fakat kıpır kıpır. Meğer derdi belliymiş:
"Anne, belki de evde uzun uzun istirahat etmem gerekiyordur?! Bence boşuna forma giyiyorum ben.". "Bakalım" dedim. "Doktor ne diyecek." Antibiyotiğe devam dedi. Pazartesi çekilecek o diş. Dün geceki ağrı seansında da işi şöyle bağlamıştı Kaplumbağa efendi:
"Anne kitap okumak dişlerime çok zararlı bence. Dişimi ağrıtıyor!"
"Hadi canım sende!"
"Valla bak. Okurken mecburen içimden konuşuyorum ya. İşte o diş ağrıtıyor, zarar veriyor!"

1 Yorum:

hanife dedi ki...

kitap okumak diş ağrıtıyor cevabı süpermiş:)))
Bloğunu izlemeye aldım selamlar