28.08.2009

Çok mutluyum...

Foto: Sardunya/Ağustos09/Çolaklı

Nihayet ucu göründü ya şu geçmek bilmez yazın.... Kim demiş son diye eylülde başlayan bahara. Yaşadım yaşadım bitmek bilmedi de yaz, nihayet akşamlar serinledi buralarda. Bir de hava kapansaydı da "ooo güzel olacak hava bugün" deseydim sabah bulutlara bakıp. Sonra da kuru gürültünün el ayak çektiği boş plajlarla mesela bir halaya tutuşsaydık aksak ritmli. Sevincimizden. Acaba denizler merak ederler mi nasıl hissettiğini toprağın, üzerine yaprak düşünce? Balıkçı teknem olsa, kova kova kuru yaprak toplasam parklardan bahçelerden, denizlere hediye etsem. Plaj çıstaklarından daha çok sevindirirdi eminim dalgaları, kumları o yapraklar.

Şıpsevdi baharın izi kalmadı, kıymet bilmez havai yaz bavulunu topluyor. Ben de zaten aylardır bekliyordum kapıda bekleyen kadir kıymet bilen eski yorganım, dostum sonbaharı.

(Ne yapacaksam ikamet belgesini çoktan mühürleyip verdiğim bu "erken emekli" ruhumu? Üstelik de işli güçlü günlere az kalmışken. )

0 Yorum: