18.09.2009

Garanti


Kendimle yıllardır uğraşıyorum herkes kadar. Olmadık takıntılarım oluyor. Sonra iş güç, koşturuyorum. Bakıyorum koştururken unutmuşum yaramı, takıntımı. Kendi kendine kalabilmek büyük bir lüks ama ben her seferinde onun da dozunu kaçırıp kendimi fazla dinler buluyorum.

Dün gece de baktım kafamda kurup duracağım (muhtemelen şu tiroid ilacımın dozu hala ayarlanamadı) aldım elime bir kitap, sabaha kadar okudum. 4'ü geçiyordu. Kitap bitti. Yatmak için yatak odasına gittiğimde Kaplumbağa'nın çoktan benim yerimi kaptığını gördüm. Ben de gittim onun yatağına yattım.

Bir kitap okumak bir de çocuk odasında, çocuk yatağında yatmak kadar güzeli yok. Sabaha neşeli kalmak garanti. Kesin ertesi günün müziği güzel oluyor.

Dip: Gecem gündüzüm çizimler oldu. O kadar çok çizim izledim ki nette, gece gözlerimi kapatınca dünyayı çizgi çizgi hatırlıyorum. Büyülenmemek elde değil. Çok isterdim böyle bir yeteneğim olmasını.

0 Yorum: