20.11.2011

Ah yanar döner acayipsin

* Sağolsun Doğuş sayesinde benim saksı şeklindeki favicon'um yepyeni bir anlam kazandı. Halbuki o bir Sardunya saksısıydı. Beş dakikada değişir herşey lafı yine geçerli !!!

* Yedek Sardunya wordpressteydi. Geçenlerde bir mail aldım Hasan Bey'den. 80'lerde TKP'nin yasal sanat ve aydınlarını bir araya getiren "Sanat Emeği Dergisi"ni tekrar bir araya getirmek için blog açacaklarmış. İsim olarak da Sardunya'yı seçmişler ama bakmışlar Sardunya adı bana rezerve. Uzun süredir güncellenmiyor acaba hala kullanıyor musunuz dedi. Az önce temizledim wordpress tabanlı kayıtları. Maksat sanata ve emeğe kendimce katkı.

* Çok çalışıyor, çok kitap okuyor, çok yaşıyorum. Bir de bir konuyu netleştirmem lazım. Bir önceki yazıda bir ruh halini anlatmaya çalışmıştım. Valla da billa da ne migrenim ne de vertigom var. Turp gibiyim. Asayiş berkemal.

0 Yorum: